12.12.2008

Izgaršojot Vjetnamu

Šodien plānotājā ieraksts: pikniks + badmintona spēle parkā.
Parka zālītē (kur gan īsti nedrīkstēja sēdēt) četru burvīgu meiteņu kompānijā ieturējām jauku pusdienu pikniku un tērzējām par lielajiem dzīves plāniem. Tad piejaucām tam visam vjetnamisku piegaršu un uzspēlējām badmintonu. Tas šeit ir viens no populārākajiem veidiem, kā rītos vai vakaros sevi uzturēt formā (paši populārākie veidi ir skriešana un vingrošana apkārt parkam). Un pēkšņi, badmintonu spēlējot, mani pārņēma bērnišķīgs prieks un laimes sajūta par to, ka esmu Vjetnamā un varu baudīt tās ikdienas sīkumus, kas padara manu dzīvi krāsainu. Tik daudz pozitīvu emociju no tā viena mirkļa sasmēlos! Interesantu piesitienu tam piedeva arī viena vjetnamiešu meitene (pilnīgi man sveša), kas palūdza, vai var ar mani kopā uzspēlēt brītiņu badmintonu. Pilnīgi skaidri apzinājos, ka tas viņai ir kaut kas īpašs - spēlēt badmintonu kopā ar tai. Taču šī doma man šodien netraucēja. Vienkārši laimīga - tāda es esmu!

1 komentārs:

Danute teica...

Skaista diena un skaists ieraksts! Prieks lasīt!
Novēlu saglabāt šo sajūtu vienēr!